- Úvod
- O škole
-
-
O škole
-
Věda a výzkum
-
-
- Pro uchazeče
-
-
Přijímací řízení
-
-
-
-
- Pro studenta
- Kontakty
- Úvod
- O škole
-
-
O škole
-
Věda a výzkum
-
-
- Pro uchazeče
-
-
Přijímací řízení
-
-
-
-
- Pro studenta
- Kontakty
Ocenění „Top Polish Brands“ pro Collegium Humanum
6. března tohoto roku během galavečera v hotelu Bristol ve Varšavě Collegium Humanum obdrželo prestižní ocenění „Top Polish Brands“ od CEOWORLD Magazine. Jménem Collegium Humanum ocenění „Top Polish Brands“ převzali Europoslanec dr h.c. Ryszard Czarnecki – Člen konventu Collegium Humanum a prorektor Michał Jurczyk, MBA.
„Polské společnosti, ty malé a střední, tvoří 70 procent pracovních míst a více než 50% polského hrubého domácího produktu, takže skutečně vytváříme polskou ekonomiku a způsobujeme, že se Polsko nazývá tygrem Evropy“ uvedla Milena Gołda, šéfredaktorka časopisu CEOWORLD Magazine, při slavnostním otevíření galavečeru. Jak zdůraznila, cílem ocenění je propagace polského podnikání.
Europoslanece Ryszard Czarnecki člen konventu Collegium Humanum, zdůraznil význam polských společností pro postavení Polska v Evropské unii. „Polsko již šesté čtvrtletí v řadě je lídrem růstu HDP mezi zeměmi EU. Je to díky polským podnikům a polskému podnikání“- poznamenal.
Během galavečeru bylo možné vyměnit si obchodní zkušenosti během dvou tematických panelů, které společně s Milenou Goldou moderoval Piotr Cieśliński, poslanec VIII. funkčního období. Účastníci panelu „Nová vize firmy – role lídra“ diskutovali mimo jiné o tom, co by měla vize firmy obsahovat, zda předseda musí být lídrem a zda cesta k tomu, aby byl lídrem, není vždy rovná.
(Zdroj PAP)